Provoz školy od 18. 11. 2020 do odvolání
Vzhledem k plánovanému usnesení vlády a dle pokynu MŠMT Č. j.: MSMT-42283/2020-1 bude na SOŠ a SOU, HK, Vocelova 1338 pokračovat distanční výuka ve stejné formě, jako doposud:
- Výuka odborného výcviku, praxe a teoretického vyučování probíhá vzdáleně pomocí aplikace TEAMS (návody k používání on-line aplikace TEAMS zde: https://www.sosasou-vocelova.cz/pro-zaky-ke-stazeni/).
- Žáci, kteří konají odborný výcvik a praxi na pracovištích firem se budou účastnit výhradně on-line výuky.
- Výcvikové jízdy autoškoly jsou ZRUŠENY!
- Žáci účastnící se on-line výuky mají možnost za nastavených podmínek odebrat stravu ve školní jídelně (do jídlonosiče, a v čase od 11:20 do 11:30).
- Domov mládeže neposkytuje ubytování žákům školy, kteří mají na území České republiky jiné bydliště.
- Zrušeny jsou všechny školní akce. Doučování, kroužky a školní kluby budou probíhat distančně.
- NOVĚ OD 18. 11. 2020 JE UMOŽNĚNO DOCHÁZET DO ŠKOLY NA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE – viz. pokyny níže.
Výuka pokračuje dále vzdáleně pomocí aplikace TEAMS dle pokynu z 2. 11. 2020. Žáci všech ročníků však mají nyní možnost prezenčně navštěvovat školu za účelem individuálních konzultací dle níže uvedených podmínek:
Pokyny pro žáky (individuální konzultace):
- Při cestě do školy a ze školy se na žáky vztahují obecná pravidla chování stanovená krizovými opatřeními.
- Žáci nevstupují do školy bez předem (dálkovým způsobem) domluvené konzultace. Poté pak důsledně dodržují stanovený termín konzultace! Nestýkají se s ostatními žáky.
- Konzultace si žáci mohou domluvit s příslušným učitelem jakýmkoli dostupným dálkovým přístupem (přednostně přes Teams, příp. e-mailem nebo telefonicky). Termín si na odborném výcviku i v teoretickém vyučování domluví žák s příslušným vyučujícím zpravidla 3 pracovní dny dopředu.
- Žáci se před školou nezdržují a po příchodu se okamžitě přesouvají do určené místnosti. Místnost mohou opustit jen v určený čas a na určenou dobu. Během naplánované výuky není možné opouštět budovu školy!
- Žáci se nepřezouvají a osobní věci a případný svrchní oděv odkládají až v místnosti na místech k tomu určených.
- Vstup do budovy školy/dílen je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.
- Ke vstupu využívají vchod a k odchodu ze školy východ. (Vždy je jedna část dveří otevřena tak, aby se minimalizoval kontakt s madly dveří.) Turniketů se, pokud možno, nedotýkají nechráněnýma rukama.
- Na pracovištích dílen ve Vážní ulici budou konzultace pro všechny obory soustředěny pouze do budovy COV (nová hala) a pro žáky je povinné používání ochranných nebo pracovních rukavic po celou dobu konzultace. Je zakázáno dotýkat se nářadí, madel dveří a jiného vybavení dílny bez rukavic. Pokud možno, žáci se vyvarují přímého kontaktu společných předmětů i v ostatních prostorách budovy COV.
- Všichni žáci nosí ve všech prostorách roušky. (Za ochranné prostředky dýchacích cest (nos, ústa) se v celém pokynu považuje nejenom rouška, ale i ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének. Neplatí pro osoby s výjimkou MZČR)
- Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a na každou sáček na uložení.
- Po příchodu do místnosti musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem).
- V místnosti na konzultaci je vždy jen jeden žák!
- Žáci si po každém výukovém (konzultačním) bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce.
- Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce v případě nezletilého žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp. k vyřazení žáka z přípravy.
- Žáci účastnící se distanční výuky i žáci docházející na konzultace budou mít možnost odběru stravy jen ve školní jídelně ve Vocelově ulici v čase 12:50 – 13:10 hodin. Není však možné ubytování na domově mládeže.
Děkujeme za pochopení a spolupráci v této opět nelehké situaci…